här har det hänt grejer vill jag låva.....

vet inte riktigt var jag ska börja...
 i lördags var sven-åke här och snickrade lite.
ska inte glömma å säga det att eke var här med några dagar innan å snickrade lite.
dom gjorde det fint mellan det gammal och det nya.
idag onsdag var puttsarn här och gjorde vår hall fin!!!
det blev så jävla fint!!!!!
här kommer lite bilder på veckan som gått:

här står eke å Adrian (ola det var för din skull) i svarttet!!




spegeldörrar hängs in


lister runt fönstret.
ta en extra titt på vår underbara grönska
här ska adrian sitta å dricka sin viskhy


före:


dörren till vänster har målats en gång, dörren till höger två.




före:



mitten:


färdigt!!!!!!!










mycket bilder blev det!!
vi är bara så nöjda!!
vi kan vi räkna ner sakerna som är kvar att göra på en hand!!
TJOOOOOHOOOO!!!!
ÄNTLIGEN!!!

sist men inte minst en bild på min underbara snickare/målare/plattsättare m.m
 som bara älska att va med på bilder som läggs upp på min blogg;)
du är bäst=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0