Farsdag...

mors natt som vår käre granne johnny 73år alltid säger!!!

igår kväll slipade adrian för sista gången!!! så härligt=)
jag fick målat bjälkarna i taket.
hela tiden små steg som helt plöttsligt som känns stora. helt klart för att man kan se dom med ögat.

före

efter

ett till smakprov på hur golvet blir

 

igår var även mamma richard å sören här. vi fick höst städat i trädgården. nu ska det bara inhandlas lite fina blommor till innergården.ävenkratta upp dom sista löven å sen lägga lite granris på trappan. det sistnämda får vänta nån vecka till!!!

johan dundrade in kl 9 idag. även kallad den glade snickarn;)hahahah!!! så nu läggs det golv för fulla muggar=)
bilderkommer upp ikväll!!
nu ska här torkar å tvättas ALLT byggdamm ska bort....så nu till städ i några timmar...


Kommentarer
Postat av: isa

åh så mysigt! Du får allt ta och bjuda hem oss till dig nästa vecka, när du är ledig! :) Myspys på landet är det bästa som finns! Behöver jag tillägga att jag är avundsjuk?! ;) Jag vill me ha hus!!!!!

2009-11-08 @ 10:51:44
URL: http://bellasita.blogg.se/
Postat av: Anna

ååhhhh, Rosanna jag vill se mer bilder,, skynda skynda

2009-11-08 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0