letar

Här letas det efter ideer till hallmöbel.
kan inte hitta nått som jag vill ha...ser massor av fin fint men inget som får mig att känna wwooooo=)
man e ju lite kräsen med...men bara lite;)
var inne på styleroom.se å såg denna fina....




kan inte riktigt bestämma mig om det är själva möblen eller tapeten som är finast.
färgerna är ju bara helt underbara!!
blockljushållarn ska iaf handlas in. snart är det ju dax för ikea.
imorgon blir det lite husligt. spegeldörrar å karmar ska slipas. bibloteket ska städas så jag å A kan betsa det när N somnat.....nu är det nära. snart slipper jag höra mössen gnaga vid mitt öra!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hm, Möbeln var super fin, SÄRSKILLT tillsammans med tapeten =) Har ni en stor hall?

En sån där ljushållare har vi, den är supermysig att tända på kvällarna, och ger VÄRME!

2009-11-21 @ 16:28:47
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0