simon & tomas

tittade på sveriges fulaste hem härom dagen å då pratade dom om att sovrummet är det rum som man tillbringar mest tid i. det är då självklart att det är ett rum i huset som man ska lägga ner mest kärlek på att inreda.man ska känna lugn å harmoni. när man lägger sig i sängen så ska man bara känna ÅÅÅÅÅÅ jag älska min säng!!!

i detta hus kan ju det diskuteras vi ligger 2 vuxna i en säng som är 1.20m och som adrian har haft sedan han var ca 15 år aaa va ni tänker när ni hör det vill jag inte veta;) för jag vet ju va jag själv tänker;)hahahahah!!!
ska även tillägga det att taket är ej isolerat å det drar ifrån vårt ej tätade fönster som är vid min pysselhörna...så jaaaa det är kallt!!!

här kommer lite bilder på mitt harmoniska rum...



den gammla vatten läckan....så fint blir det då det regnar in under takbyte...





här ligger jag nu å tittar på min fina klädhög som bara växer sig större å större för veckan som går. pysselhörnan som bara växer sig större den med å arbetsytan den bara krymper= inget pysslande=( å så lite mer vatten läcka=)





trappan ner som man inte ser men som är lifsfarlig, ett under att man inte slått igäl sig en....



så hur var det nu....
justde ja...

LUGN OCH HARMONI.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej R!!!

Nu vet jag varför dina kläder ryms i enbart en gaderob.....

2009-11-18 @ 10:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0