surfat runt

idag är vi lite trötta familjen i röräng.
N har somnat å jag sitter och surfar runt efter lite julklappstips...mitt huvud har ideé torka.

Först var jag inne på designtorget å såg dessa små söta klädhängare å kännde att dom måste bara N ha på sitt rum. tänkte dom gröna.




tittade lite på bluebox.se å såg dessa små söta läppsyl ååååå man vill ju bara ha alla!!!!



ur söta!!!

var inne på lagerhaus och åhlens sida med så nu vill jag bara åka till halmstad. lagom stort. jag får bara hjärtklappning när jag kommer till gbg. bara jag tänker på det.....stress å åter stress!!! så halmstad är lite bättre om inte annat inte lika stort. så nu kanske jag skulle höra med flickorna om dom är sugna på en tripp snart!!! snart!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh så mysiga saker du hittat. Anders skvallrade om att du bloggade, KUL! Så nu vet du att jag snokar runt här =) (Mickan på Parten).

Ha det så bra!

2009-11-19 @ 14:18:44
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0